Distanční výuka
Distanční rozvrh pro nepřítomné třídy 2. stupeň od 3.5.2021
Distanční rozvrh pro nepřítomné třídy 2. stupeň od 3.5. a 10.5.2021
Pololetní hodnocení
Vzhledem k probíhající distanční výuce není možné žákům, kteří se vzdělávají distančně, vydat pololetní vysvědčení /výpis / v listinné podobě.
Dne 28.1. bude vysvědčení za 1. pololetí školního roku 2020/2021 žákům 3.-9. ročníků naskenováno.
Žáci dostanou výpis elektronickou formou- jako přílohu školního mailu.
Výpis v papírové formě dostanou žáci do tří dnů po návratu do školy.Žáci prvních a druhých ročníků dostanou výpisy vysvědčení osobně.
V pátek 29. ledna jsou jednodenní prázdniny, na které navážou jarní prázdniny.
O nástupu žáků do školy po ukončení jarních prázdnin budou zákonní zástupci včas informováni na webových stránkách školy.
Vedení školy přeje všem žákům příjemné prožití jarních prázdnin.
Zapůjčení ICT zařízení
V období trvání distančního vzdělávání je možné zapůjčit od školy přenosné zařízení ( notebook, tablet)
V případě zájmu kontaktujte vedení školy na telefonním čísle 604 201 414
Podmínky výpůjčky:
- bude sepsána smlouva o výpůjčce
- předmět výpůjčky bude výpůjčiteli předán po uzavření smlouvy
- předmět výpůjčky si výpůjčitel podrobně prohlédne, bude seznámen s pravidly a zásadami pro
řádné používání předmětu výpůjčky
- po vrácení přenosného zařízení bude vyhotoven písemný protokol
- smlouva o výpůjčce bude sepsána pouze se zákonným zástupcem
- přenosné zařízení bude předáno pouze zákonnému zástupci
Úřední hodiny:
pondělí od 9:00 do 11:00
středa od 9:00 do 11:00
Možné dle domluvy.
Rozvrh hodin 2. stupeň
Rozvrh hodin 1. stupeň
Doporuceni khodnoceni 1. Pololetí 2020/2021
Příprava na přechod na případné vzdělávání na dálku jedné nebo více tříd
V případě, že je nařízením karantény, nebo mimořádnými opatřeními KHS nebo opatřeními MZd znemožněna osobní přítomnost dětí/žáků ve škole, pak mohou nastat následující situace:
A) prezenční výuka
V případě, že se opatření či karanténa týká omezeného počtu dětí 13/žáků/studentů, který
nepřekročí více jak 50% účastníků konkrétní třídy či oddělení, pokračuje výuka těch, kteří
zůstávají ve škole, běžným způsobem. Škola nemá povinnost poskytovat vzdělávání distančním
způsobem a postupuje obdobně jako v běžné situaci, kdy děti/žáci/studenti nejsou přítomni ve
škole, např. z důvodu nemoci. Doporučuje se však, pokud to organizační možnosti školy dovolí,
poskytovat dotčeným dětem/žákům/studentům studijní podporu na dálku, např. formou zasílání
materiálů, úkolů či výukových plánů na dané období. Děti/žáci/studenti se zapojují na bázi
dobrovolnosti a s ohledem na své individuální podmínky.
B) smíšená výuka
V případě, že se onemocnění či karanténa týká více jak 50% účastníků konkrétní třídy či oddělení,
je škola povinna DISTANČNÍM způsobem vzdělávat děti14/žáky/studenty, kterým je zakázána
účast na prezenční výuce. Ostatní děti/žáci/studenti pokračují v PREZENČNÍM vzdělávání. Distanční
způsob může probíhat nejrůznějšími formami, a to dle technického vybavení konkrétní školy i
jednotlivých žáků a dle aktuálních personálních možností školy. Může se jednat o zasílání tištěných
materiálů, pokynů k samostatné práci s učebními texty, on-line přenos prezenční výuky či
či nejrůznější formy synchronní i asynchronní formy on-line výuky. Distanční způsob vzdělávání
musí vždy respektovat aktuální zdravotní stav a individuální podmínky konkrétních dětí/žáků/
studentů. Zachování prezenční výuky pro ostatní děti/žáky/studenty se bude v jednotlivých
případech lišit: Možné je např. pokračovat ve výuce ve standardním režimu a přenášet ji on-line,
upravit rozvrh dle možnosti přítomných pedagogů. Preferuje se, aby nebyli děti/žáci/studenti
rozřazováni do jiných tříd nebo oddělení.
C) distanční výuka
Pokud je z důvodu nařízení karantény nebo kvůli mimořádným opatřením KHS nebo plošným
opatřením MZd zakázána přítomnost dětí/žáků/studentů ve škole alespoň jedné celé skupiny/
třídy/oddělení, škola poskytuje pro tyto skupiny/třídy/oddělení vzdělávání výhradně distančním
způsobem. Ostatní skupiny/třídy/oddělení se vzdělávají dále prezenčním způsobem. Pokud je
zakázána přítomnost všech dětí/žáků/studentů, přechází na distanční výuku celá škola. Škola
vždy přizpůsobí distanční výuku jak individuálním podmínkám jednotlivých žáků, tak také
personálním a technickým možnostem školy.
Organizace výuky od 12.-23.10. 2020
Dle nařízení vlády ze dne 8.10. 2020 bude organizace výuky na 2. stupni ZŠ Zásmuky, okres Kolín probíhat následujícím způsobem:
Týden od 12. do 16. října 2020
Prezenční výuka= přítomnost žáků ve škole
Prezenční výuky se zúčastní třídy: 6.A, 7.A, 8.A, 9.A
Distanční výuka= žáci se vzdělávají doma
Distanční výuky se zúčastní třídy: 6.B, 7.B, 8.B, 9.B
Týden od 19. do 23. října 2020
Prezenční výuka= přítomnost žáků ve škole
Prezenční výuky se zúčastní třídy: 6.B, 7.B, 8.B, 9.B
Distanční výuka= přítomnost žáků doma
Distanční výuky se zúčastní třídy: 6.A, 7.A, 8.A, 9.A
Třídy, které v daném týdnu nemají prezenční výuku, se povinně vzdělávají v distanční formě vzdělávání.
Z těchto mimořádných důvodů se ministerstvo rozhodlo dny 26. října a 27. října 2020 stanovit pro základní školy, střední školy, konzervatoře a základní umělecké školy jako volné dny.
V týdnu od 26. do 30. října mají všichni žáci prvního i druhého stupně prodloužené podzimní prázdniny. Ve dnech 26. října 27. října nebude v provozu školní družina ani školní jídelna.
Školní jídelna bude vařit pro mateřské školy a veřejnost.
Školní jídelna umožní odběr obědů v rámci školního stravování (za dotovanou cenu) i žákům, kteří se povinně vzdělávají distančním způsobem ( účast na distančním vzdělávání je pro účely nároku na hmotné zabezpečení považována za pobyt ve škole v širším smyslu).
Žáci budou mít možnost podle svých aktuálních podmínek oběd odebrat (při respektování výše uvedených povinností pro provozovny stravovacích služeb).
Žáci na distanční výuce budou mít možnost odebrat oběd v žákovské jídelně od 12.30 do 13.00, za předpokladu, že je žák přihlášen k odběru oběda v daný den.
Alena Bernardová , ředitelka
NÁSTĚNKA |
---|
16.5. a 17.5. úterý a středa bude probíhat focení na škole |
|